میوه خشک

میوه خشک گرگان حاوی مقداری قند است، اما همچنان یک گزینه سالم است. میوه های کامل مملو از مواد مغذی مانند ویتامین ها و فیبر هستند. فقط در مصرف آب میوه و میوه های خشک زیاده روی نکنید.

“میوه و سبزیجات بیشتری بخورید. این احتمالاً رایج ترین توصیه بهداشتی در جهان است.

اکثر مردم می دانند که میوه خشک سالم هستند زیرا آنها غذاهای کامل و فرآوری نشده هستند.

بسیاری از میوه خشک نیز بسیار راحت هستند. برخی از مردم آنها را “فست فود طبیعت” می نامند زیرا حمل و تهیه آنها بسیار آسان است.

با این حال، میوه خشک ها در مقایسه با سایر غذاهای کامل، قند نسبتاً بالایی دارند.

میوه خشک

به همین دلیل، ممکن است تعجب کنید که آیا آنها واقعاً سالم هستند یا خیر. این مقاله تا حدودی به این موضوع می پردازد.

این یک افسانه است که میوه خشک ها مملو از قند ناسالم هستند. بسیاری از تحقیقات نشان می دهد که مصرف بیش از حد شکر افزوده مضر است.

این شامل شکر سفره (ساکارز) و شربت ذرت با فروکتوز بالا است که هر دو حدود نیمی از گلوکز و نیمی فروکتوز هستند. فروکتوز، به ویژه، می تواند اثرات منفی بر سلامت متابولیک شما داشته باشد، زمانی که به مقدار زیاد مصرف شود.

بسیاری از مردم اکنون بر این باورند که از آنجایی که قندهای افزوده شده می توانند اثرات منفی بالقوه داشته باشند، همین امر باید در مورد میوه خشک ها نیز اعمال شود که حاوی فروکتوز نیز هستند.

با این حال، این یک تصور اشتباه است. فروکتوز فقط در مقادیر زیاد مضر است و دریافت مقادیر بیش از حد فروکتوز از میوه خشک دشوار است. برای اکثر مردم، مقدار قند موجود در میوه خشک برای خوردن بی خطر است.

شواهد نشان می دهد که فروکتوز در صورت مصرف بیش از حد می تواند باعث آسیب شود. با این حال، فروکتوز کافی در میوه خشک  وجود ندارد که باعث نگرانی شود.

جویدن و هضم میوه خشک ها به زمان نیاز دارد که فوایدی برای سلامتی دارد
هنگام خوردن میوه خشک کامل، تقریباً غیرممکن است که فروکتوز کافی برای ایجاد آسیب مصرف شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *