دمپایی

ما نمی توانیم صحت تصاویر را تعیین کنیم و هیچ راهی برای تعیین میزان یا مقدار کمی از این فعالیت ها واقعاً انجام شده است با این حال، آنچه می‌توانیم بیان کنیم این است که خود نشان دادن افرادی که دمپایی نایک را به‌گونه‌ای به کار می‌گیرند.

نشان‌دهنده شناخت نقاشان از توانایی‌های نهفته صندل برای استفاده به عنوان ابزار ضربه‌ای است، از امکان واقعی استفاده از آن در چنین کاری. شیوه؛ و این شناختی بود که نه تنها نقاشان مرد گلدان‌ها، بلکه کسانی که از آن‌ها استفاده می‌کردند و از آن لذت می‌بردند، یعنی مصرف‌کنندگان مرد، مشترک بودند.

جالب اینجاست که صندل ها تنها اشیای دنیوی نیستند که در سفال های نقاشی شده آتن به عنوان ابزاری برای خشونت نمایش داده می شوند.

در واقع، نمونه‌های متعددی هم در بازنمایی‌های بصری و هم در منابع ادبی وجود دارد که در آن ما در مورد طیف وسیعی از اشیاء رایج مانند سنجاق‌ها، پستان‌ها، اشیاء طبیعی مختلف و موارد دیگری که برای ضربه زدن، ضربه زدن، معلول کردن و حتی استفاده می‌شوند، یاد می‌گیریم.

کشتن بنابراین، بحث فعلی صندل به عنوان ضربه زدن به ابزار باید تنها به عنوان یک پیوند در یک کاوش علمی گسترده تر در مورد اشیاء دنیوی مورد استفاده در روش های خشونت آمیز که از اهداف مورد نظر آنها منحرف می شود، دیده شود.

این بخشی از یک پروژه تحقیقاتی بزرگتر است که بر بازنمایی بصری روابط انسان شیء در هنر یونان باستان تمرکز دارد.

یک استثناء یک جفت کف صندل چرمی است که در داخل یک تابوت کشف شده در کشف شده و قدمت آن به پایان قرن چهارم قبل از میلاد می رسد برای بقایای نوع خاصی از صندل که در بافت خاکسپاری آتیک یافت شده است، به تولوپا مراجعه کنید.

در هر صورت، سلسله مراتب در هر دو نوع موقعیت مشخص است: عمل ضربه زدن همیشه توسط شخصیتی که وضعیتش برتر است اجرا می شود.

این یک عمل تحقیرآمیز است که برای نشان دادن کنترل یا برای ارضای جنسی خود فرد ضربه زننده انجام می شود. اگرچه به عنوان کفش طراحی شده است و نه به عنوان ابزار ضربه ای، اما به نظر می رسد که در دست این چهره های ممتاز و در این موقعیت های خاص، صندل رسانه ای می شود که از طریق آن توانایی کنترل آنها تجسم فیزیکی می یابد.

علاوه بر این، در این تصاویر، صندل به عنوان نمادی بصری از قدرتی که به کسانی که آن را در دست دارند، عمل می کند. به لطف نقاشان آتنی، این ویژگی های نهفته صندل ثبت شده، به سطح آمده و شکل بصری به آن داده می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *